Problemen på balkongen.

Man kan praktiskt taget slicka på väggarna, fönstrena, toaletten, duschen, garderoberna, listerna, handtagen, ja allt som finns här inne, för så rent är det nu.
Golven kan man vänta med och slicka på tills ikväll, dom är inte torkade än, bara så man vet om det. Man kan dock slicka där jag har spillt kaffe, om man vill då.
Efter det här så kan jag ju kalla mig typ professionell städerska,snickare,trädgårdsmästare, allt man vill kalla mig. Kanske detta jag är menad till.
Mitt egna företag, där jag gör lite allt möjligt som behövs.


Nästa uppdrag blir att ta bort alla mammas växter, känns ju jättehemskt.
Fina blommor.Men mamma sa att dom ändå ska dö när det blir kallt. Så jag gör ju dom en tjänst.
Lite knivigt dock med den största blåa krukan med 100 kg jord i, hmm den får jag fundera på.
Jag har så stora beslut att fatta.
En kopp kaffe till på det, så kanske jag kommer fram till något vettigt.
Ska ju tillägga att det är lättare att sköta om växter och grejer på Farmville, där skördar man och sen plogar.
Här ska skiten ner i svarta plastsäckar, och sen ska det slängas någonstans, och inga XP får man, en positiv grej är ju att det inte kostar att "ploga".
Får börja ta detta lite mer allvarligt nu, mår jag bra? Jag jämför mitt riktiga liv med Farmville.
Herregud.

Jag putsar fönster som en Gud! skulle bara tillägga det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0