Ullared.

Nä, seriöst.
Nu sitter jag ännu en gång och kollar på Sjunde Himlen, idag är det töntigare än vanligt, och förlåt , jag kan inte hjälpa det, men det är så sjukt överdrivet så jag mår lite dåligt faktiskt.

Jag är nöjd med mig själv idag!
Nu lät det där som om jag aldrig är nöjd med mig själv annars, men det händer väl.
Jag gick upp vid 8 idag!
8!
Det är riktigt ovanligt, speciellt när jag inte gör nåt speciellt. haha. Fan va patetiskt egentligen.
Men man får inte vända på dygnet, ( det gör jag ändå) det har folk sagt till mig.

Nä men skämt åsido,  hade jag haft ett jobb hade jag varit nöjd, det är inte direkt kul att inte ha nåt att göra.
Jag har ju saker att göra, men rutiner varje dag behöver jag tror jag.
Man blir lite crazy annars.



Såg reklamen för " Ullared " nu.. det ser jag fram emot.! Verkligen.
En kvinna som sparat pengar i ett helt år, och efter hon har betalat är hennes kvitto typ 8 meter.
" - En gång gick det på 27 000:- "
Oj, för mig är 27 000 rätt mycket pengar, och vad i hela friden köper hon.
Jag ser  extremt mycket fram emot att se vad hon köper för så mycket.
Visst, det finns säkert en bra plan  med att spara pengar i ett år och köpa på sig en jävla massa grejer, men frågan är vad hon väljer att köpa.
Och undra om hon gör samma sak varje år, och om hon köper samma saker varje år.
haha, mycket frågor, och på måndag får jag svar! gööött.


Okej, den enda jag gillar i Sjunde Himlen är Ruthie, och hunden Happy, Ruthie för att hon är så sjukt söt, och är lite mer galen än alla andra torra familjemedlemmarna ... och Happy för att skiten är tyst nästan hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0