Sova.

Borde verkligen sova!
Men jag är ju inte den som är den.
Så jag sover ju inte när jag ska.

Måste upp rätt tidigt imorgon, men inte har det hindrat mig innan , att gå upp utan att ha sovit speciellt mycket är inget som hindrar Mimmi.
nejnejnej. Här är vi iskalla, och bara kör på ändå.

Skämt åsido, jag är svintrött.
Men jag tar mig inte tiden till att gå och lägga mig.
Är det nåt jag bara är med om?
Att vara för trött för att sova.

Jag älskar dryga människor, jag gör verkligen det.
För dom har så mycket energi som dom lägger på konstiga saker.
Ah, att vara dryga till exempel.
Hur orkar man vara dryg, och jobbig hela tiden?
Fattar inte det.
 Eller så är det jag som lever livet med ironi. Jag vet ju som sagt inte.



puss på't

Säger ju inte att jag är en perfekt människa, för det är jag långt ifrån.
Men jag strävar inte efter att vara dryg iallafall.
Känns lite onödigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0