Skor... eller köksbord och stolar istället.

Jag sov exakt en halvtimme inatt. Bara.
Skulle upp vid 6 för att fixa mig innan Adam kom och hämtade mig vid tio i åtta.
Vid halv 6 så somnar jag, och vaknar igen när alarmet ringer.
Jahopp tänkte jag, då har jag sovit i en halvtimme, SKÖNT!

vi hämtade upp Carro vid körskolan, och åkte och hälsade på i skolan.
Åt frukost, vilket va jävligt najs, kändes som om jag skulle svimma typ, fast på ett gött sätt, om det finns nåt sånt sätt, va galen typ.
Efter en go macka & två koppar kaffe, så va jag på topp igen!


Eller topp och topp, men ett najs humör!

Vid 12 kom mamma och hämtade mig, och vi åkte in till stan ( jönköping).
Jag ville köpa skor, så jag kollade på det.
Men slutade med att jag köpte ett stort köksbord i glas och fyra stolar i svart skinn till. ( Väldigt najs)
Samt 10 kaffekoppar, svarta skitsnygga.
Hur tänkte jag? Nöjd är jag som bara den, men så himla otippat.
Man ska väl överraska sig själv antar jag.
Nu har jag ju faktiskt saker så jag skulle kunna flytta , och det känns som en frihet!
Mysigt faktiskt.


Nä nu blir det en kopp kaffe! Ska försöka smälta det här nu!

puss på't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0