Sjunde Himlen

Som vanligt så sitter jag med en kopp kaffe.

Kollar på "Sjunde Himlen"/ 7th Heaven.

Hatar programmet, eller hatar och hatar, men jag förstår inte mig själv när jag fortfarande tittar på det.
Dom är så problemlösa, och när det väl händer något då handlar det om att någon har varit ute en minut för mycket, eller att dom har luktat på nån som har luktat på en annan som i sin tur har druckit en öl.

Och när det väl händer nåt och familjen Camden ska lösa problemet så blir det ett jävla liv.
För ingenting.
Mamma och pappa Camden ska prata allvar och hålla på med alla, varje program är likadant.
Alltid, alltid, alltid.

Jag stör mig hela tiden på det där programmet ,och ändå kollar jag tills det slutar.

Dom borde fixa bättre program till dom som är hemma, alternativt arbetslösa som jag.
Fast dom kanske har tänkt så att ifall det är dåliga program så söker folk jobb istället.
Med Sjunde Himlen klockan 12 på en torsdag så söker jag jobb jag aldrig ens hade velat söka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0