Sjuk.

Sjuk men nöjd, är det något som ska gå ihop? Nej.

Jag är sjuk, men jag är lite nöjd, men mest över att min låt är klar.
Klar i den mån att grunderna är helt färdiga, nu behövs det slipas på.

Nu låter jag som en Anders Bagge, men det är mest ren fakta. Det ska slipas på, det ska bli super.

Denna helgen har varit så sjukt lugn för mig att jag blir lite halvt stressad.
Men samtidigt så vet jag att jag behöver det.
Ingen såndär skit med att " åh min kropp har sagt ifrån,jag behöver verkligen vila"
U
tan mer att " jag är sjuk, jag stannar hemma , och så är det".
Städa sitt rum kommer man inte ifrån hur sjuk man är, och jag tänker städa skiten idag, även om det blir klart klockan 3 inatt.

Det har hänt förr gott folk , det har hänt förr, men då var det mer att jag kom på vid 2 på natten att jag behövde städa, och fick panik och städade det till klockan 3 typ.
Nöjd var jag. Och vet ni vad.. det är det som är meningen!
Kvittar när man städar, sålänge man är nöjd.

Inatt när jag inte kunde sova så kollade jag på Rånarna, mamma sa idag vid middan att : " -Är det inte den som ska va så dålig? "
Då svarade jag : "
Mamma, det blir lite vad man gör det till , vad är inte dåligt liksom"

Jag borde skriva en bok med kloka grejer, typ som den här jag sa till mamma idag : " - Jag känner dig lika bra som en vante"
*

den får man klura på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0