PEZ



hahaha åh. Kollade på Seinfeld nu... och Jerry får en sånhär av Kramer.
Så himla kul. Jag hade en sånhär när jag va liten , just den han har.
En Tweety. Dom är ju så himla roliga.
Dagens barn tycker säkert dom är skittråkiga.
Men en 90:a tycker att det är kul. Jag tycker det i allafall.
Man klämde alltid fingrarna i huvvet när man skulle fylla på dom.
Och det gick så fort innan dom va slut, så man fick sitta och fylla på hela tiden.
Äta, fylla på, klämma sig, äta , fylla på, klämma sig.

Jag måste leta upp denna!
Vilket minne!!

Ska köpa mig några nya imorrn, om dom fortfarande finns?!
Säkert inte några roliga, typ Kim Possible, eller nåt annat töntigt tråkigt nytt barnprogram, som överhuvudtaget inte gör nån mysig barndom för nån.
Nä en tweety-pez ska det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0