Nöjd?

Sjukt farligt att ha pengar, okej, nu lät det där väldigt konstigt.
Men när man ska köpa skor exempelvis, och har pengar som man bara ska lägga på skor, så blir det automatiskt att man inte kollar på så mycket annat.
För att man vet att man har pengar till skor, och dom ska man köpa.

Men när man har lite mer pengar än så , och börjar komma på att man behöver vantar, tröjjor, kjol.
Ta vad som helst, så blir det inte så begränsat längre, utan då slänger man fram kortet och spenderar skiten.
Okej, nöjd som fan är jag. Det ska jag inte sticka under stolen med.
Men man får ju lite dåligt samvete iallafall, för vem eller för vad det vet jag inte.
Men det är nåt i huvvet som säger att man kanske borde skitit i och  köpa något utav det man köpte.
Nä , äh, jag är nöjd.
Man ska va nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0