Mat & ritblock


Jag har köpt ett gigantiskt ritblock, okej inte gigantiskt. Men A3 format.
Plus pennor för 300 kr, jag har för första gången lagt ner energi på nåt jag gillar att göra.
Så nu ska det där jävla blocket fyllas med poträtt av folk jag tycker om och känner, eller andra saker jag känner för. Men mest poträtt.

Så det så!
Lite mål i livet ska man ha , som man brukar säga.

Just nu lever jag på energin från förrförra veckans middag. Så känns det i alla fall.
Har ätit frukost, men vid klockan 8 typ.
Så nu börjar jag bli helt crazy. Carro kommer snart med mat dock !

Kanske ska skita i och äta och gå ut. Billigt och bra.
Hög & full på samma gång känns det som.
Eller så äter jag när Carro kommer... spännande och se vad jag väljer.

Nä seriöst, nu svimmar jag!
Ha't fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0