Livet.

Nä men självklart, här sitter jag med ett glas ramlösa, som förövrigt inte alls är ramlösa, utan Coops bordsvatten tror jag.
Smakar väl likadant. Orkar inte direkt känna efter.
Livet handlar för mycket om att känna efter och jämföra och hålla på.
Det är förjävligt.

Själv kör jag på med mitt arbetslösa liv, väntar lite på ett mirakel, typ ett brev där det står att jag har blivit erbjuden mitt drömjobb.
Kollar på "Skål". 

P
å TV innan idag var det Ensamma hemma eller va de nu heter, dom där barnen som blir föräldralösa och så tar storebrorn hand om dom typ... idag slog det mig att jag kände igen just storebrorsan..
Tänkte att .... "han va jävligt lik han i "Lost"
Klart det var Matthew Fox, och jag undrar varför jag inte tänkte på det när "Lost" började sändas,
istället gjorde jag tvärtom, men som jag brukar säga  : " man ska aldrig sluta förvåna sig själv "

O
ch jag & en kompis satt och pratade för någon dag sen... och vi sa att det skulle va väldigt "inte-oss" om vi bara tog de lugnt i helgen, ingen "fest" ingen utgång, ingenting ( nu låter det som om jag är värsta sveparn, men så är inte fallet)..

I alla fall så va vi överens, och vi sa att : " Detta är en bra idé"

Ca 10 min efter så är vi lika mycket överens om att : " I helgen så kör vi! "

Dubbelmoral, eller bara lite crazy?

Crazy skulle jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0