Listorna i mitt liv.

När jag va liten så brukade jag tycka om att skriva listor, det gör jag väl fortfarande , men när jag var typ 10-12 år så brukade jag skriva upp vad jag skulle göra på dagen efter, jag skrev exempelvis typ:  07.00 gå upp!
                            07.10 Duscha!

Självklart höll jag aldrig "listan", blir lite väl mycket man ska hålla, tider att pricka rätt på så att säga, när man ska äta frukost klockan 07.23 så blir det knivigt om man råkade duscha 3 minuter för sent.. Inget blir bra då.
Alla planer går åt skogen.

Men jag skrev dom förbannade listorna i vilket fall som helst, bara för att det var roligt.
Även om jag skriver listor nu för tiden, och jag skriver typ : Städa osv.
Så håller jag aldrig det ändå, jag gör det när jag känner för det, och inte när jag har skrivit det på en lapp.
Det blir bara jobbigt, för om jag skriver en lista, och bara kommer på en sak, så börjar jag fundera och skriver upp femton andra onödiga saker till , bara för att jag ska ha saker att göra.

Jävligt ondödigt, men tidsfördriv när man va liten iallafall. 

 Nu har jag knappt skrivit något för hand sen skolan slutade känns det som , så jag har glömt bort hur man skriver.. haha skämt åsido så har jag ingen direkt handstil längre, för man måste typ hålla igång skrivandet.
Det är sant. jag lovar!
 
Kändes som att hänga ut en liten bebis och sen inte veta om man får lov till att använda bilden, meeeen , det är ju jag! så jag gör vad jag vill med denna bilden, jag jag jag jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0