Lara Croft.

Vad sägs om en kopp kaffe till? Ja, det blir det.
Min kropp kan fan inte må bra, det är mer sanning i det än vad man kan tro.
Jag kan knappt räkna hur mycket kaffe jag dricker per dag.

M
en vad gör det, man lever bara en gång, jag gillar kaffe, och det är lite så det ska va tycker jag.
Man ska ju göra det man tycker om.  
 


På tal om det, packade ner mina 10 svarta koppar från IKEA häromdagen, blev lite speciellt och packa ner saker man ska ha snart i sitt alldeles egna hem, oj oj oj va speciellt det kändes.
Men dom är snygga. Så jag har inte jättemycket ångest över just det.

Mer det här med att man ska sköta om sitt egna hem, och vara själv.
Jag kommer säkert inte våga vara själv ändå i slutändan, eller så är det precis det jag vågar, blir värsta Lara Croft och bor i ett jättestort slott.
Fast hon bodde fan inte heller själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0