Home sweet home!

Sådärja!
N
u är jag hemma efter en hektisk dag!
Nä men mötte upp Carro vid halv-två-tiden, och åt, och det följde med en o annan tröjja hem , samt en najs parfym av GAP, washed cotton.
Mycket najs!

Efter det.... så tog jag ett gult väldigt mycket najs krösa tåg och begav mig till världens ände, nämligen kära lilla Forserum.
Där tillbringade jag några timmar och sen kom farsan och hämtade mig!

Och nu sitter jag och har kollat på Scrubs, och nu är det How I met your mother, skönaste programmen  någonsin.


Såg Burger King reklamen igen nu... så himla skön "Shaaame on youuu!!!!"
Den är sådär på gränsen att va lite för grov.
Men jag älskar den, man är inte bered på skallningen.


Och nu har jag två katter på varsin sida av mig i soffan, Sigrid och Thea, och ja, väldigt töntiga namn.
Men dom är rätt töntiga, jävligt konstiga fast ändå underbara.
Och när jag tänker på det.. så är det ju precis som jag! :)

Jag och Thea ska äta chips nu, ska fråga Sigrid om hon vill ha med.. man får ju aldrig ha något för sig själv här i detta huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0