Harpan

Blir så extremt jävla trött på Harpan spelet... I Vista så räknas statistik och allt såntdär, så man kan se procenten man har vunnit respektive förlorat.
Så , jag skäms inte, jag vill visa detta.



Jag orkar inte göra så det blir bra skärpa, så man får nöja sig med detta.
Kan förtydliga lite, jag har alltså spelat 496 gånger.
Jag har vunnit 45 gånger.
Och förlorat i följd 40 gånger som mest.

9% har jag vunnit. 9 jävla %.

Då kanske man tycker att jag är dålig, men seriöst, harpan är nog det mest långsökta spelet jag har varit med om. Kvittar hur man än gör, jag har ändå prövat 496 gånger, kanske jag som har otur, eller så är jag bara jävligt dålig på detta spelet.
Men jag blir så trött på det, så jag är tvungen att pröva hela tiden, jag tänker knappt längre , kanske också det som är felet, att jag förhastar mig.

Men seriöst. stört spel.
och världens sämsta idé att börja kolla statistik på skiten, man blir ju beroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0