Granen.

Mitt liv är ganska roligt när man tänker efter.
Om vi tar denna dagen, så har jag gråa mysbyxor o en röd myströja ( woooho dagens outfit)
Nä, men jag har lila strumpor med tecknade flugor på, det gör ändå gräddet på moset så att säga.
Ibland , så känner jag att det är hur sjukt skönt som helst och bara ha mysbyxor på sig.

Samtidigt så skriver jag på en låt, samtidigt som jag diskar, samtidigt som jag spelar harpan ( och förlorar hela tiden) , samtidigt som jag kollar på " Små i stora världen " ( idag är familjen på nån cowboy grej, kul kul kul )

Och när jag stod där och diskade och kollade ut genom köksfönstret, ut mot våran granhäck, så ser jag två stora hål, glesa jävla hål i granhäcken... kommer osökt att tänka på varför, och står och skrattar lite tyst för mig själv.
Man ska testa allt här i livet, och för stunden va det riktigt roligt, nu i efterhand så förstod jag varför Caroline och jag hade barr överallt. Jag förstår verkligen det.

Simon sa dock att " granarna skulle fixa det själva" , "det rättar till sig sen"

Okej Simon, okej....
Det har gått 5 dagar nu, och det har inte hänt ett skit.


Nu har jag tittat på en svart halsduk typ 28 gånger och trott varenda gång att det är min katt som ligger där.
Och varje gång har jag tänkt : - Nej det är bara halsduken ju! , hur kunde jag ta så fel ?

Livet är för oförutsägbart.




Och sen ritar jag ibland också.... detta är mitt senaste.
Jag har många bollar i luften som man brukar säga, och det blir mest att jag slänger upp massa bollar, inte direkt att jag fångar dom.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0