Ojojoj


Välkommen hem Mimmi !
Någon har ju tänkt på mig iallafall. Fint väder, sol och grejer.
Då är jag nöjd för stunden.


Och.. det råkar vara Fredag..ojojoj.

En till grej med att vara arbetslös är... Att man inte håller koll på dagarna, innan kunde man längta till en fredag och känna att det skulle bli gött med lite helg.
Nu är man glad för alla som jobbar, man längtar åt dom.
Så man glädjs med alla som jobbar, att det blir Fredag, och man unnar dom en najs helg.
Man kanske blir en mer omtänksam person när man inte har jobb?
Gött isåfall.


Ikväll ska jag gå ut, gå ut och gå ut och gå ut.
Lika överraskande varenda gång, världen ligger framför ens fötter.
Man kan hamna överallt och ingenstans.
Pengar flyger åt alla håll. Man har roligt, sen har man tråkigt, och sen sover man.
Låter kul , eller hur!

Nä kul ska det bli, kul blir det alltid på ett eller annat sätt.

Jag färgar håret också, precis i denna minut.
Sitter vid "fin-bordet", och på detta bordet ligger en extremt vit duk, jag får sån jävla lust till att lägga huvudet på bordet och dra håret runt över hela bordet.
Man vill , men man får inte.



Nä nu ska jag skriva en låt.
puss på't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0