Sthlm.

Nu ligger jag i en soffa mitt i Vasastan i Sthlm.
Karlsson på taket utspelade sig i Vasastan i Sthlm.
Lägenhetshuset mittemot  ser typ ut som taket Karlsson bodde på.
Tack, för den ångesten, och tack för en sömnlös natt.
Skulle sitta fint om det verkligen va huset mittemot som dom använde i filmen.
Väntar på att den jäveln ska flyga förbi.
Då ska jag klämma han i fönstret.


Det första min syster säger när vi går på gatan hon bor på är : " Det har varit inbrott... andra gången nu på en vecka".
Jaha tänker jag då, naaaajs.
" Dom bröt sig in i den stora porten, och sen bände dom upp en lägenhet"


Först ska man alltså va livrädd för Karlsson, sen dom där kriminella.
Kan ju istället låtsas att det va någon som hade glömt sin nyckel istället, blir lite mindre otäckt att somna inatt då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0