Kungskobra

Jag hatar verkligen ormar... och Karlsson på Taket.
Men ormar är så extremt äckliga så jag kan inte ens ha fötterna på golvet nu.

En kväll så somnade jag vid tv:n.
Animal Planet var på.
Kollade på nåt surikat program, ganska kul.  ( japp )
Så råkar jag somna.
Vaknar och kollar på tv:n.
Programmet som då går på Animal Planet råkar va nåt i stil med " Kungskobrans fantastiska äventyr" ( okej hette inte riktigt så, men nåt me en äcklig kungskobra)

Kul, jag typ spyr rakt ut, svimmar, och skriker.
Skämt åsido, jag trodde jag skulle svimma.

Inte nog med att den där jävla ormen ser hemsk ut.
Precis när jag vaknar säger dom: " När kungskobrans bebisar kläcks så har dom redan tillräckligt med gift att döda en hel människa" ..... " Så jag är lite försiktig när jag föder upp dom här, man får lägga dom fort i den här burken innan dom försöker bita mig"

OKEJ.
Idiot till kille tänker jag då.
Föda upp dom där idioterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0