Galet.

Jag tog fram min nya jättekopp och hällde i så mycket kaffe som jag bara kunde, typ tre vanliga koppar kaffe i en. Perfekt.
Behöver det nu känner jag.

Världens mest sjuka kväll igår.
Carro & jag satt och åt frukost och pratade igenom kvällen, det va en hel del.
Fast även om vi inte är så friska i huvvet så trivs jag med tillvaron ändå.
Vi hade väldigt kul i alla fall. All that matters.

Sjuka konversationer med random folk, det är livet det.
En annan kille kom fram till Carro & mig, och berättade hela våra liv på ett ungefär, mest Carros liv, men han visste mer än vi själva visste.
Har aldrig pratat med han innan. 
Det är sånt som förgyller livet.


Jag lämnar alla andra detaljer till ödet, känner att det inte är läge att ta upp det här.

Carro och jag kom hem vid 2-tiden. Vi gick o la oss i mammas o pappas säng. 
Och asgarvade åt allt. Och våra röster va totalförstörda, så det blev ännu roligare.
Det är så skönt att garva åt ingenting, man vet inte varför man gör det, man bara gör det, och livet känns så rätt. Ingenting kan gå fel,  man bara lever här och nu.


Nä sjukt lyckad kväll, när det väl kommer till kritan.
Kunde faktiskt inte gå bättre.
Inga tegelväggar blev slickade på, ingen polis, inget crazy klättrande, ingen dålig moonwalk.





Det ända jag ska häva är kaffe, och det är jävligt värt känner jag just nu.
Sen ska jag städa toan ( och nej, ingen har spytt , jag ska bara göra det för att det ska göras)
Mamma kommer hem imorgon, och ja, det ska va snyggt, det har jag lovat.


Jävla gött med nyfärgat hår! säger bara det! Mycket värt det också.
det blir så livligt, lever sitt eget liv, det där håret.
Alla borde prova på det.
Gör det nu, gör det sen, bara man gör det!
Som att födas på nytt.

Puss på't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0