bra

Klart att man inte kan sova nu bara för det.
Jag har dock sovit nästan hela dan, men ändå.
Jag är rädd, haha, inte rädd för just den där mannen , för han har ju vi skjutsat in till statoil , och om han inte åker bil åt detta hållet igen och blir avslängd så lär ju inte han vara nåt hot.

Men man blir lite paranoid, tror att allt farligt ska hända på en gång nu bara för att en man som behövde lite skjuts ringde på dörren.

H
an var ju inte ens farlig.


Så just nu ligger jag bara i soffan och väntar på att jag ska däcka.
Dricker lite Ramlösa från och till.
göööttt

Kommentarer
Postat av: Lucas

Rolig och intressant blogg. Ha en bra dag ;) Kramar

2009-10-27 @ 09:32:35
URL: http://l

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0