Bitchen på IKEA.

Tänker köra på en dagens skönaste person igen...

Fast...

Bara för att man är en skön person, betyder det inte att jag stöttar personen i dess handlingar så att säga.
Bonde söker fru-Roger är en skön person som jag stöttar.
Men denna personen är ingen jag direkt tycker har iq man ska va stolt över, mest skönt gjort.

:

Mamma och jag va på IKEA, och när vi hade betalat och allt det där så tog vi varsin kaffe, och satte oss vid ett par bord.

Då kommer en mamma med två små barn som hon precis hämtat på det där lekskiten Småland.
Dom skulle äta.
Mamman säger nåt till den äldsta dottern på typ 8 år: - Sitter du här med jackorna och vaktar?

Precis när hon säger det och mamman har lagt jackorna på bordet, och visat att hon ska sitta där med sina barn..
Så kommer en tant med sitt barnbarn.. och sätter sig vid deras bord^^

Först tänkte jag: Jaha dom känner varandra..
Men nej.. så va inte fallet.
Den här tanten o barnbarnet sätter sig alltså, utan att säga nåt, vid bordet och frågar inte ens om dom får sitta där.

Mamman med dom två barnen blir typ helt förvånad och säger: Jaha du "Stina" , den här kvinnan tog visst vårat bord nu, mitt framför näsan på oss.

Och sen går dom. Och tanten med barnbarnet sitter kvar  som en idiot och bara kollar. Säger fortfarande inget.
Och där sitter jag och min mamma med vårat kaffe och jag sitter och stirrar på den dumma tanten som inte verkar smart överhuvudtaget.
Och mamman med dom två barnen går och köper mat och försöker hitta ett annat bord.

Skönt gjort, men vilken bitch!

Sån vill inte jag bli.

Kommentarer
Postat av: Markus

Klockren! :)

2009-10-17 @ 22:55:50
URL: http://macizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0