Bakrundsbilder.

Bakrundsbilderna på min dator har alltid varit ett par annorlunda bilder.
Ibland så har det varit seriösa fina bilder , men för att piffa till tillvaron så har jag börjat med lite najs bilder.
Som får stanna i en vecka eller två.
För att sedan bytas ut till en annan bild.

Bilden jag hade senast var....



Direkt ingen mer anledning än att han ser så extremt nöjd ut, och ju fler dagar jag hade han som bakrund, så märkte jag hur lika prinsessan & han är! Herregud.
Han fyller år på samma dag som jag också, så han va ju en perfekt kandidat.

Men... dagen till ära, så har jag bytt ut kära Daniel Westling.
Och jag har härmed denna mannen som ny bakrundsbild.


Undra vem det blir nästa gång, jag har ju ändå mina favoriter.
Återkommer om saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0