Vaccinera sig?

  • Sista dagen för att vaccinera sig var igår, eller sista och sista, jag får ta den nästa tisdag istället.
    Min åldersgrupp va denna veckan.
    Jag känner mig dock inte som 19 , så jag ringde och frågade om jag fick komma nästa vecka när det är åldrarna 31-40.
    Känns lite mer som min nivå.
    eller...så kände ja mig inte så frisk idag så jag fick komma nästa vecka istället tyckte dom.
    Man får välja version på historien lite själv.


    En annan anledning till varför jag inte tog det idag, var för att jag inte vill bli apsjuk i helgen, så jävla ytligt gjort av mig, men jag tänkte mest taktiskt.
    Kul med klassfest om man inte kan röra armen , kul med klassfest om  man ligger i ett hörn och har feber.
    Man måste tänka på sina möjligheter , man måste se vad som funkar och inte funkar.
    Därför väljer jag att bli sjuk nästa vecka, och då ser jag framemot att tycka synd om mig själv som fan.

    Frågan är om :  1. Man ska ta sig en kopp kaffe och vakna för dagen.
                             
                              2. Somna om och random vakna vid klockan 1. 

                             

Kommentarer
Postat av: sandraaskonius

Hej,måste säga att du hade en riktigt fin blogg ! Hade varit jätte roligt om du kunde rösta påmig som veckans blogg! Jag är nummer 9! & Det gör du här: http://hottemptations.blogg.se/2009/november/finalisterna.html#comment puss!

2009-11-20 @ 11:59:44
URL: http://sjea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0