Telia.

Mobilt bredband, det är lite delade meningar kring det.
Mitt gick sönder, usb:et va knepigt.

Då går pappa till Telia och säger :
"Hej vårat usb har gått sönder"
Telia gubben svarar då :
" Ja, det brukar bli så med dom första, mångas usb:n har gått sönder"
Och sen fick vi ett nytt likadant usb.


Varför är det alltid så, att när man lämnar in nåt som är sönder, så säger dom alltid så : " Ja, det är många som har det så,men här får du ett nytt, det brukar funka bättre"

Är det liksom inte idé att typ börja tänka på varför det är som det är, och att det blir lite onödigt i längden att alltid bara ge ut nytt till folk. Okej, inte dom som jobbar i affären som sätter sig bakom i kontoret och knåpar ihop en ny tv till folk, eller sitter och pillar ihop allt som dom säljer, men ändå..

Jag bryr mig dock inte så länge mitt internet funkar. haha.
Men vilka klåpare folk är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0