Studenten.

Det ska komma ett paket hem till mig idag, och jag är så förväntansfull :)
Det är inte till mig, det är därför jag är så förväntansfull, själva paketet är jag som har fixat, men det som paketet innehåller är inte till mig.
Ska bli riktigt kul att se om jag blir nöjd, och sen att personen i fråga ska bli nöjd också, det är ett senare problem. haha.

J
ag var nyss och klippte mig själv lite med, det är sjukt , när jag väl har börjat så kan jag inte sluta.
Haha, vilket dilemma, såna där problem har väl ingen: " Jag började, sen kunde jag inte sluta"
Världsproblemen är lösta.
Eller inte.
Jag har långt hår, så det är inte att jag klipper av skiten, det vågar jag mig överhuvudtaget inte på, mest för att jag är så rädd om längden på det. Hade jag inte varit det, så hade jag klippt det! helt klart!

Det är mer luggen jag går på som fan, klipper och rättar till.
Egentligen bryr jag mig inte om det blir konstigt, det är bara att sätta upp det då.
Mest kul att se om man kan få till nåt man gillar:)


Vilket snesteg jag gjorde när jag valde linje till studenten kom jag på nu.
Och studenten har jag redan tagit så lite försent.


Nä, men jag anser att jag valde rätt linje, för barn och fritid är en jävligt bra linje, kanske man inte kan tro, men det gav mig rätt rejält mycket faktiskt.
Och det är intressant med psykologi.
Jag gör precis en liten utvärdering på mig själv, med hjälp av mina anteckningar från psykologi A & B , and let's put it like this :  Det ser inte jätteljust ut faktiskt;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0