Stockholm

Sådärja, då sitter jag i min systers lägenhet.
Här ska man sova.
Jag och mamma.

Trevligt med lite Stockholm, men så sjukt jävla trött är jag, så svinis har väl tatt mig nu.
Och har inte svinis tatt mig, så tar svinis mig med 89% säkerhet här.
Ingen är vaccinerade här.
Hostar hit o dit gör alla. Så välkommen Svinis, in i min kropp, det ska bli ett trevligt möte, jag väntar på dig.


Annars har dagen varit så bra som den har kunnat va.
(
Gött att de lät som de va en åsna utanför lägenheten nu, skulle bara tillägga det, det är väl svinis som kommer och tar mig nu) 
Somnade vid halv två igår , vilket är tidigt för mig, vaknade av mig själv och va klarvaken vid halv sex, helt sjukt.
Gick upp, packade, va aspigg , asglad, livet va en fest imorse, det är livet fortfarande, men jävlar va glad jag va.

Sen tog vi ett najs tåg vid 10.08 för att vara exakt.
SJ är najs när man väl är på, men själva proceduren för att få tag i biljetter är förjävligt, jag hatar dom.
Men alla kan sitta i en stol och åka till Sthlm, det är inte så energikrävande.


Sen lämnade vi väskorna hos Fanny, och tog en sväng till typ Granit, Lagerhaus, ah det gamla vanliga man gör här:) Och julklappar är en bra idé att skaffa sig här, skaffar man dom i Småland så får alla samma sak.
Ger jag en kopp till mamma och pappa där de står "Världens bästa föräldrar på" , så får även Carro en likadan, samt mormor och morfar, och pojkvän.
Men i möjligheternas stad Stockholm ( lite ironi faktiskt ) så finns det grejjer så det smäller om det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0