Mimmis fantastiska helg.

Det är inte mer än så att det blir klassfest imorn, och jag vet inte direkt varför alla kallar det klassfest, då det är ca häflten från ena klassen och hälften av den andra, plus fem andra som inte gick Barn&Fritid!
Men med det säger jag GÖTT ändå, känner på mig att det kommer bli riktigt najs!
Med tanke på mitt nya liv enligt soberliving.se så ska jag för en gångs skull smaka cola utan att alltid alltid alltid ha i typ 3/4 vodka...

Nä man ska inte skojja.. ;)

Jag bygger upp förväntningarna om att det kommer bli en riktigt go kväll med gamla goa personer, man får ta igen lite av förlorad tid.. kolla vilka som har barn nu, vilka som har gift sig, vilka som har skiljt sig framförallt.
Vem som är arbetslös ( den delen fyller jag ut ganska bra själv).
Okej, vi tog studenten för ca 5 månader sen ( gött att tiden har ramlat ifrån mig).. och vissa har man inte träffat sen dess , men jag hoppas då inte på för stora förändringar.


En annan sak som är så energikrävande är att när helgen kommer så börjar man tänka på ifall ögonbrynen är plockade, okej, kanske bara jag som tänker så, det är på nåt sätt viktigt för mig.
Så jag går och tänker på det från tisdag till fredag, och sen slutar det med att jag gör det fort och slarvigt på fredagskvällen innan jag drar ut.
Snacka om att inte göra det man ska, jag tänker bara tanken liksom.

Det mest jobbiga med att ha färgat håret brunt, är att man måste hålla igång det, om man nu kan se det på så vis.
Eftersom jag färgar mitt hår själv just nu så blir det också energikrävande, fast jag tycker ju dock att det är roligt.



Men från att inte har haft något att göra, så ska man plötsligt en fredag göra allt, okej inte rädda världen precis, men andra småsaker.
Måste klippa mitt pojkhår också, nyss va jag inte redo att låta det va kort, nu är jag knappt redo att låta det växa ut, för det ser förjävligt ut då.
När resten av håret är rätt rejält långt, och pojkhåret är halvlångt, ser ut som ett misslyckande om jag inte klipper det.
Ska klippa det ännu lite kortare faktiskt, känns som om jag är mogen för det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0