Jajajaja!

Klockan är 02.21, Håkan är på Spotify, kaffet är i koppen.
Jag kan fan inte sova idag heller.

E
tt program på tv som är så extremt jävla osmart för mig att kolla på, finner ingen som helst mening med att jag ens tar upp varför, ett totalt otroligt onödigt program för just mig att titta på, hjälper ingen, och absolut inte mig.


Kaffe är så sjukt mycket godare på natten, det är riktigt gott annars också, men sjukt mycket godare på natten..

H
ar suttit och skrivit : Mimmi ... på ett antal studentkort.
Okej, jag vet att det är jävligt sent gjort. Men dom blev klara idag, och jag själv tog inte tag i att hitta en passande bild.

Men som sagt.. Mimmi Ironi F. Mohlin.
Skrev som väntat  : Bättre sent än aldrig! Tack för uppvaktningen på min student!  ( kanske lägger upp en bild på't)

Man får ändå säga att det va snitsigt gjort.
Va så nära på att skriva: Och God Jul när jag ändå är igång.
Men det kändes som att ta det ett steg för långt.
Ett steg för långt.
V
a många steg jag har tagit för långt känner jag nu, när jag sitter och tänker tillbaka.
Både bra och dåliga, men jag måste ändå säga att " ett steg för långt" oftast enbart har dåliga konsekvenser med sig.

Min gamla lärare ringde mig igår.
Mitt projektarbete är inte riktigt klart, för det misslyckades med nästan allt i sista sekund, så jag fick ändra totalt, och fick förlängt.
Jag har till 13 januari eller något sånt på mig, alldeles för länge egentligen, men vilken snäll människa.
Jag som är hopplös och misslyckas med mitt projektarbete, och han tänker ändå på mig och fixar så jag får förlängt huuur många månader extra som helst, bara för att jag ska lyckas. Japp snäll är han den där.


(Okej jag blev typ livrädd trodde det va en mås inne i vardagsrummet ,  men jag märkte sen att det var bara i Håkans låt : "Sång i buss på villovägar 2007"
ungefär 04.10 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0