göööttt

Någon timmes sömn, men nu är jag på G igen! Klockan är halv sju ,och precis som igår så är ja pigg vid den här tiden. Gött säger jag.
Nu väntar jag mest på att mamma ska vakna så jag kan dra några låtar vid pianot, riva loss lite.
Köra på som Robert Wells blandat med Tommy Körberg, vilken blandning go vänner.
Det blir nåt i hästväg det.

Har jag inte svinis så har jag nån annan smaskig sjukdom, längesen jag va sjuk, så det kommer väl nu.
har byggt upp mitt snygga immunförsvar ganska bra faktiskt.

Mer sugen på jobb har jag nog aldrig varit, fyy va jag längtar!!

Nä om jag skulle springa ut i köket och skrika hej till pappa, lite otippat sådär.
Han måste ju ha en bra början på dagen. Och vad är roligare än att jag springer ut i köket och skriker hej..?
Nä trodde väl det!

Kommentarer
Postat av: Jouline

Hej tjejen du har väl inte missat min tävling där du kan vinna en jätte bra hårprodukt? Kika gärna in i min blogg och va med :) Du hittar tävlingen i mina tävlingar under kategorier.

2009-11-20 @ 01:43:25
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0