Försöka mig på ett litet experiment.

Först var jag blond ( är blond naturligt, om det va information som kändes nödvändig) , sen när jag satt i lägenheten när vi höll på att flytta, och jag satt själv mitt på golvet, tomt , ensamt, så kände jag : Nej nu jävlar tar jag tag i detta och förändrar något.
Jag tog tag i det och färgade håret brunt igen, precis när jag hade fått den blonda färgen jag tyckte om:) inte för ljust och inte för mörkt, perfekt, ungefär som min naturliga hårfärg.

Men jag är asnöjd med mitt bruna nu, och idag ska jag färga det i en rödare färg, så det kommer va lite mer röda nyanser, även fast det redan är det. Men lite mörkare och förhoppningsvis lite rödare brun.
GÖTT säger jag!
Mittbena har jag också (  nummer två i onödig information , men till historien blir det en viktig tilläggsgrej) .
Och jag tänkte slå på stort och klippa någon slags halvlugg, jag har klippt mig själv innan , så det är lugnt.
Det kan inte gå mer än fel, och det går och fixa till.
Ska bli jävligt gött, för jag tycker om att fixa lite med det.
Varför gick jag inte frisör? Inte för att jag fixar överdrivet med mitt hår, men riktigt kul är det.
Får väl ha det som en hobby för mig själv helt enkelt.
Så får det bli, och för att föreviga detta tillfälle, så ska jag ta en för och efter bild.
Mest för min egen skull. Faktiskt.
Så jag ska inte hålla på och fjanta runt med massa egobilder.
Det pallar jag inte riktigt med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0