För mycket drinkar i en för liten kropp.

Det är så jag kommer resonera, det blev för mycket drinkar i min för lilla kropp.
Jag sitter och försöker tänka ihop vad jag drack igår, inte för att skapa mig en meritlista med drinkar jag drack, men mest för att försöka komma på varför mitt huvud går sönder och har gjort hela dan.

Aldrig i hela mitt liv har jag mått såhär dåligt dagen efter, tror inte det i alla fall.

Jag har nu suttit och tänkt en stund och jag har räknat och fixat, jag förstår nu varför jag mår som jag gör.
Soberliving.se kanske ändå ska få sig en ny medlem?
Nä, men jag ska ta svinissprutan och hoppas på att jag blir sjuk i en vecka, så jag kan ligga hemma och bara deppa över vad man håller på med egentligen.

Mitt pojkhår blev klippt,och ja, det är stört mycket kortare nu.
Riktigt kort, men jag är nöjd.Man får va nöjd.

Ska hämta alla mina grejer jag glömde/lämnade hos Lukas med... han kommer bli rädd för mig när jag knackar på hans dörr.
Jag tänker och orkar inte duscha, och utan smink eftersom de är det jag har glömt där, så kommer jag se ut som en sliten idiot.
Inte för att det gör mig något, men rädd kommer han att bli.

Jag har inte ätit något idag, förutom lite kladdkaka och grädde, som va uppskattat till en början, asgod.
Mer att min kropp inte ville ha mat, så det va lite på gränsen.

Men nu är jag redo för mat, det är lite av min passion i livet.
Äter på sjuka tider, äter sjukt fort, äter sjukt mycket.
Ämnesomsättningen i min kropp är nåt av det övernaturliga.
Världens sju underverk och min ämnesomsättning.
Jag går inte ner i vikt och jag går hellre inte upp.
Likgiltigt.
Fyfan va gott det ska bli, det går inte beskriva.

Ja juste, jag åt 14 körsbärstomater till frukost och två glas vatten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0