En natt med kaffe.

Inatt blev det strömavbrott , och det är kul hur hjärnan inte hänger med, eftersom datorn ändå funkar med sitt eget batteri.. så satt jag och funderade en stund på varför allt blev mörkt men inte datorn.

I dom situationerna när det blir strömavbrott, så känner jag mig extremt ensam, även att jag var lika ensam och vaken när strömmen var där.

Fattar inte varför, inte direkt att jag är mörkrädd så, utan mer att det inte är roligt alls.

Och nu är klockan typ kvart över ett, och jag har världens huvudvärk, och när jag har så ont så betyder det bara att jag inte har druckit tillräckligt med kaffe idag, så jag funderar helt ärligt på att göra kaffe nu, och sen rita på en framtida "tavla" jag är sugen på.

Måla/rita, same shit. Svart overhead/tusch penna blir det iallafall, najs skuggor blir det av det.

Kan hända att resultatet hamnar här, vem vet.
Beror på hur aktiv jag är med det där.
Men med lite kaffe i ådrorna så fixar man allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0