7th Heaven....


K
ollade på " Tre systrar och en mamma " ( tror den hette så) .
En relativt klyschig töntig typisk amerikansk romantisk komedi typ.

Mamman har en pojkvän ( tror jag att det är) ....
När jag kollar efter en gång till , så ser jag att det är pappa Camden från Sjunde Himlen...
Förföljer den där jävla serien mig eller?
Herregud. Det roliga är att i denna filmen är pappa Camden så otroligt tvärtom från vad han spelar i Sjunde Himlen, i filmen har han sex innan giftermål, ja.. you name it!


J
ag har så svårt att se folk spela i olika filmer/serier, om dom inte spelar ungefär samma roll.
Ta Charlie Sheen exempelvis, han heter Charlie i alla serier typ, och han spelar exakt samma roll, kvinnokillen ( eget påhittat ord).
Mycket enklare så, iallafall någon roll som ligger nära dom andra rollerna man har spelat.
Men pappa Camden, han har gått från oskyldig präst med alldeles för många barn som han uppfostrar så fint, till en man som har sex när, var, hur som helst, innan han ska gifta sig ( ja det är nåt jag vill påpeka när det gäller pappa Camden)

Tre gånger, tre himla gånger, har jag skrivit om Sjunde Himlen, börjar bli läskigt nu.


Kommentarer
Postat av: Linn

Nice blogg:)

2009-11-01 @ 17:07:39
URL: http://linntedenmark.webblogg.se/
Postat av: Brutala Bloggen

nu vill jag ju nästan se töntfilmen,, bara för prällefarsan knullar runt

2009-11-02 @ 13:54:09
URL: http://metrobloggen.se/ruv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0