03.25

Jag gillar att mitt hår är svinkort på ena sidan, ändå är det inte för mycket, utan jag kan ändå gömma det om jag känner för't.
Grejjen med varför jag gjorde det, är mer för att jag bara kände för det, haha, vilket svar jag ger.
Nä, men om man vill göra nåt , så ska man göra det, va kan hända liksom, kunde slängt på mig en mössa i ett par dar och sen växer det ut om ett tag.
Det är bara att förlika sig med känslan att man har klippt sig lite, inget på längden, men sviiiiinkort på sidan.
Så är det, jag har inte klippt något på längden, och det ska jag heller inte ge mig på, för jag vill ha det långt:)

Onödig information klockan kvart över tre på natten. Meeeen va gör det!?


                                                        

                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0