Onsdag.

Idag ska mitt rum städas, har jag bestämt.. dock har jag bestämt att det får bli senare, typ inatt.
Får sån anti-känsla av att städa mitt rum på dagen, så jag väntar hellre.
Känns bäst så, vet inte varför.


Skrivit in CV skit på "Min Sida" på arbetsförmedlingen, åh så trevligt, ska kanske inte klaga,det är bra att dom finns på nåt vänster.
Ska dit imorgon, imorgon blir det av.

Fixar lite med en julklapp också, och denna kommer bli najs, iallafall så kommer den bli najs, sen om personen gillar den, det får man liksom se.


O
ch så sitter jag med en kopp kaffe, jag dricker riktigt mycket kaffe, sen tog jag heller inte upp det här för att påpeka att det är negativt , för det är det då inte! Riktigt bra mår man, riktigt gott, ja, helt perfekt!



Kommentarer
Postat av: Marielle

fin bild =)

2009-12-21 @ 23:33:26
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0