Natten är ung.

Ja men självklart.
En kopp kaffe har druckits, och jag va trött nyss, men det verkar ha gått över.

Nu sitter jag bara och letar fram en massa goa låtar som man kanske kan "göra en cover på" så att säga.

I
dag var det egentligen tänkt att jag skulle stannat hemma, bara tatt det lugnt, fixat lite med julklappar som jag måste fixa med, men sen ringde Carro och jag drog till henne vid sjutiden. Väldigt najs !

Och nu sitter jag , eller vill säga ligger jag i soffan och kollar  på Dr 90210 , jag skulle seriöst kunna operera någon, så mycket jag har sett på detta.
Jag kan mer än en kirurg. Nä skämt åsido. Vissa människor är jävligt töntiga när dom går dit, andra förstår man, det är bra att dom finns dom där kirurgerna , dom rika jävlarna.


Jag ska börja skriva en bok eller nåt på min vakna tid på natten, då har man något och skylla på, för författare eller liknande har alltid konstiga tider dom gör saker på.
Äter, sover, umgås... på konstiga tider.
Som jag.
Så jag vänder lite på det, känns bäst så.

Fast jag har blivit riktigt mycket bättre på att sova på natten, jag sover ju alltid tillslut någon gång på natten, men lite mer normala tider har kommit igång nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0