Helgen är över.

Vilket inte gör någon större skillnad för mig.
Denna veckan blir det arbetsförmedlingen för mig iallafall, det ska bli jättekul och spännande ( inte ).
Tyvärr måste jag skriva in mig och jag måste dit , jag måste ha ett jobb.
Så jag kommer få ett skitjobb och då kommer jag bli olycklig i hela mitt liv.
Najs inställning jag har eller hur.


Simon ringer vid 4 på morgonen för att han fick dåligt samvete för att han hade lovat att ringa, sen fick han dåligt samvete för att han hade ringt istället.
Så himla kul telefonsamtal iallafall, roligaste på länge.

H
ar inte kollat så mycket på Bonde Söker Fru, okej, jag har kollat på det, men mest i början, lyckades kolla lite på en repris idag.. Roger är ju extremt skön, så svårt att kunna beskriva vad det är, men hela hans kroppsspråk är väldigt roligt och kolla på.. Jag ska lätt kolla på avsnitten som är kvar nu, men bara när dom filmar Roger.


Idag har pappa och jag varit på Julmarknad, en tradition som händer varje år, väldigt mysigt.
Känns som om jag är på julmarknader varje år.
Men beror mest på att jag älskar julen så extremt mycket, så det är känslan som är så go! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0