På natten är man som roligast.

Äckelspruta, jag tycker fan synd om mig själv nu.
Dricker den största koppen kaffe, klockan 1 på natten, en " tyckasyndommigsjälvkoppkaffe".

Min arm är helt fucked up, såsom säkert alla andras armar också var eller är. Kul, väldigt kul.
Känns ungefär som att 5 personer eller förslagsvis några till har hoppat på min arm i en timme var.
Plus att nån samtidigt biter mig i fingrarna, typ sticker överallt.


Skulle fan färgat håret innan med, men det glömde jag bort, så får väl gå upp tidigare imorgon eller nåt, inte för att det är "goaste o mest intressanta informationen för dagen" , men frustrerande för mig, och enbart för mig.



Sitter och läser några Paradise Hotel bloggar...

Funderar  också på min stora goa idé, som jag kommer förhoppningsvis lyckas med i början på nästa år.
Vi får väl se, livet med Mimmi ska va rätt oförutsägbart har jag hört, och det är nog sant till 99%, om det är positivt eller negativt, det vet man inte.



Helt seriöst nu, den jäveln som gör en Göta Kanal 4, kommer jag döda.
Ettan , okej, ettan är en rolig liten svensk film,  tvåan suger , trean kommer på bio snart.
Herregud.
Göta Kanal smutsar ner svensk filmindustri, göta kanal är så jävla dålig så jag tycker inte ens dom har rätt att kalla sig film, inte ens svensk film..
Dom är inte ens bra nog att enbart släppas på DVD, dom förtjänar typ gamla hederliga kasettband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0