Man måste dö några gånger innan man kan leva

Tjingeling!
Här har man inte skrivit på hela dagen, det går ju inte för sig.
Nä men sanningen ska fram. Började skriva innan, men ansåg inte det va viktigt eller intressant nog.
Jag skrev nåt i stil med att jag hade klippt mig, att det inte blev som Peter Kondrup, vågade inte ta den risken, eller chansen kanske man faktiskt ska skriva.
Och att jag lyssnade igenom Håkans nya album lite mer ingående.
Och att jag blev lite sentimental, och att jag kanske borde ta tag i att både skriva klart låtar jag börjat skriva, och överhuvudtaget skriva låtar/nån låt.
Skrev också innan att jag skulle göra det när tiden va rätt.

Nämen ojsan. Då fick jag ju det skrivet ändå. Tänka sig så dumt;)
intressant va?!
japp, visste väl det.

Nu sitter jag och har precis avslutat en kopp kaffe, och innan det så pratade jag med Simon.
Innan det så kollade jag lite på Guldbaggegalan, och innan det så sov jag faktiskt en sväng. Va väldigt trött.
Och trött behöver man vara för att sova.
Vilket jag inte kommer va nu efter kaffe och eftersom jag sov.
Och eftersom jag inte är trött, tror jag inte, så kommer jag ju därför inte kunna sova.

Där ja! Vilken skitbra förklaring jag gjorde där.


Denna boken kan man läsa om man vill.

Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

2011-01-25 @ 19:42:37
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0