Söndag

Kollar runt lite på Asos.se på nån klänning till ett bröllop vi ska på. Svårt det där med klänning till bröllop.
Svart är inte direkt okej, förståeligt, rött är inte heller bra , typ nåt om att man ska ha haft nån slags affär med brudgummen.
Regler regler regler. Nuförtiden är det nog inte direkt jättenoga. Men känns inte riktigt rätt att ta svart iallafall.
Inte för kort heller för den delen.
Inte speciellt snyggt med för kort, speciellt inte vid ett sånthär elegant tillfälle.
Plus att det också är en regel tror jag.





Här är min utväxt:)


Annars så, helgen har varit väldigt bra! Som vanligt.
Jag och S handlade mat och grejer till efterrätt, och sen fixade vi middag:)
Och idag söndag vaknade jag och S och åt världens största frukost, gött iochförsig, och sen bara tagit det lugnt.
En lugn söndag.

det va de jag ville berätta.
Mer får man inte veta :)

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0