Torsdag



Simon och jag idag :) 1år5månader.





Nu sitter jag här med en god kopp kaffe. Klart den är god.
Så kul med alla som ska beskriva sin kopp kaffe. För att det ska låta alldeles extra.
Eller typ : "Åh har gjort mig en härlig kopp rykande svart kaffe"

Är inte allt kaffe svart?
Om man inte har i lite mjölk. Fast då skriver man ju inte direkt : " Åh sitter och smådricker på en god kopp ljusbrunt kaffe".

Jag har ju säkerligen gjort det själv. Säkert här, säkert facebook. Bara för att piffa till. Säkert varit ironisk som bara den, och säkert någon gång inte varit det.
Inte felfri inte. ;)



Varför jag är vaken nu :

"Är för att min älskade fina pojkvän skulle åka till jobbet, och att jag går upp och håller sällskap så fin människa som jag är. Så nu är jag ganska pigg och tänkte uttnyttja det. Snart kommer en elektriker hit också, och det är ju alltid lika spännande när det kommer såna där gubbar/män hit, händer alltid nåt komiskt, och det är ju underbart.
Sitter väl kanske inte direkt vaken och uppe just för att vänta på den. För jag har ju stängt, och har inte direkt tänkt och ställa mig med morgonrock och kaffekopp och kolla på när han ska fixa med elskåpet.
Men  detta fyllde ju ut, med text alltså. Så jag kan ju hitta på massa andra anledningar till att jag är vaken.
Men enda anledningen är faktiskt att jag va uppe med Simon. Den anledningen räcker :)"



hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0