Onsdag

Jahopp idag är det onsdag!

Imorn är det torsdag.


Klargör lite bara.

Imorgon är det den 13 , och det vet vi alla vad det betyder! Det betyder att jag och Simon har varit tillsammans i 1 år och 5 månader, tänka sig!
Det är så sjukt att i Augusti är det 2 hela jäkla år.
Helt sinnes. Men så sinnessjukt bra.

Nu ska jag strax skicka ett sms till min moster och beställa tid, måste fasen klippa mig igen, och göra det lite ljusare.
Har en ganska najs utväxt likt en kvinna från ,  låt mig säga dom baltiska länderna, och lägga till Ryssland, och absolut Tjeckien, Slovakien, Ukraina,
Man kan googla, eller om man av egen erfarenhet fattar.
Eller om man händelsevis varit i dom här länderna och sett med egna ögon.

Sådär ser mitt hår ut nu, vill jag iallafall inbilla mig.
Därför ska jag göra något åt det som sagt.


Och detta är en semla för dom som inte vet.

hej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Frågestund i bloggen!

Ställ vilka frågor du vill och du får 100% ärliga svar.

Du få ställa hur många frågor du vill :)

2011-01-12 @ 20:40:14
URL: http://hejsanemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0