idag

Nu är man åter igen hemma !
Och ska äta semla och dricka kaffe! Helt underbart.

Har haft en mysig kväll samt dag ( idag då) med kusin. Och igår kollade jag, min moster och min kusin på "Allt för min syster". Ajaj vilken gripande känslofylld film.
Somnade med ångest. Av filmen och pågrund av att min kära kusin kläcker en minut innan man ska somna att taket kanske kan ramla in, eller hon tror att det kan det, för att det samlas massa snö på taket just över hennes rum.

Och att hon dagen innan låg och tänkte på det med. Så jag inbillade mig att varje litet knak-ljud va det sista ljudet jag skulle uppleva. Och att jag skulle vara platt dagen efter.

Men se på fasen, här sitter jag ju nu! Levande och ska strax dricka kaffe och fika.
Är inte det helt otroligt så säg!


Helt onödig bild, men det blir ju lite piffigare med en somrig bild.
så varsågoda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0