Nämen tjenis.

Sådärja.
Min andra kopp kaffe är påbörjad.
Ganska längesen det blev skrivet nåt här.

Allt är fint, allt är bra, allt är gött.

Nu är det alltså 2011. Det är ju lite spännande. haha.

Orkar inte direkt summera vad som hänt sen förra gången jag skrev här, därför att jag känner att det är totalt onödigt:)

Jul och nyår var iallafall superbra! Och det var riktigt mysigt. Och väldigt lyckat.


Helgen som precis tog slut var jättebra. Har knappt varit hemma på en vecka. Så igår åkte jag hem och idag är jag hemma, men i eftermiddag försvinner jag iväg igen, för att sen komma hem igen tills imorn på eftermiddan.

Iallafall... Helgen har inneburit bio, matlagning, hederlig hemmafilm, kinect, och ännu mer matlagning.
Mycket mat har vi lagat.
Och nu när jag tänker efter så va vi ju faktiskt och åt och kollade film i veckan med....
Mat är ju härligt.
hehe.

Så det. och innan jag orkade slutföra detta väldigt konstiga inlägg. (anser detta vara ett inlägg som  gör att jag orkar börja skriva lite igen) Så har dricker jag på min tredje kopp kaffe.
Och för att förtydliga lite, så ska jag strax duscha, ta bort nagellack och såna där jävligt tjejjiga saker.
Som jag ibland sysselsätter mig med.

Och senare alternativt ikväll så blir det nog lite låtar gjorda. inte utav mig själv då. Men några covers.

så det.

hörs hej


Blir ingen bild, så blir det ännu tråkigare.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0