Katten är död

Nä men typ.
Man hittar katten ibland, på lite konstiga ställen i huset, och på lite konstiga sätt.

Och jämte katten ligger min julstrumpa. Jag har faktiskt en sån.
Och väldigt praktiskt, att man får en julklapp i den helt mystiskt på julaftons morgon. Riktigt konstigt.


Just nu är jag så jäkla trött, men jag vet att jag inte kommer kunna sova om jag går och lägger mig nu, ( eller det vet jag ju inte direkt, men jag antar). Så därför ska jag måla naglarna och skissa på en grej!

hej


Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan!

HJÄLP MIG att fylla min lista om ämnen jag ska skriva om. Som tack så blir du länkad!

KRAM SARA

2011-01-12 @ 12:37:43
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: sara

ÅÅH TACk för ditt sammarbete :)

länken kommer upp så fort jag har en fullständig 30-dagars lista :)

Tack igen /sara

2011-01-12 @ 14:14:24
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0