Lördag

Tar mig en kopp kaffe. Inget ovanligt med det.
Min fina S sitter jämte i soffan och spelar xbox.

Så sjukt fint väder idag! Man borde tacka mig, för att jag satt och oroade mig för att huset skulle blåsa bort. Men jag fixade det till idag, och jäklar så fint jag fixade det.

Ikväll blir det finmiddag. Vad det ser ut som.
Och igår hade vi myskväll med S & N . :)
Som alltid lika kul. Och kollade film och snackade.
:)

Och har klippt mig lite mer, klippte av lite på längderna där frammevid, för att det "sluttade" lite för mycket och gjorde egna slingor häromdagen , ;) men det är fasen gött me kortare hår. Jag är nöjd, och det var ett riktigt bra beslut.
Just so you know.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0