Vid din sida

Sådärja , äntligen har jag fått nåt vettigt ur SJ. Den sidan är inte klok. Det tar ju femhundra år innan man ens kan se nåt.
Och så är det svindyrt att åka tåg också, suger juh.
Om man inte är cool och tar sista minuten. Men hur coolt är det om man inte kommer iväg, när man planerar en speciell dag.
Inte alls coolt.


Såg slutet på en sån sjukt sorglig film innan, har sett hela innan.... " Vid din sida " heter den..
Sån där sorglighet som är i den filmen, klarar jag knappt av.
Tungt. Verkligen.
Rör upp massa.

Det får mig att tänka på att ta vara på tiden man har med alla runtomkring.


Nu kollar jag lite på Evan the almighty, och kollar runt på lite biljetter, buss och tåg. Båt och flyg.
Nja, buss o tåg får duga denna resa:)
Kan bli lite för crazy annars.

 


You're so sad, you're so sad, and it hurts, you're so sad, you're stronger than you think.



Kommentarer
Postat av: wictoria

Men åh va fint hår du har!!

2010-10-26 @ 12:17:22
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0