Bankdosa och annat smått och gott

Tjeeenis.
Sinnessjukt hungrig är jag!
Eller sinnessjukt kanske är att ta i . Men ganska mycket hungrig.
Så det får väl bli nåt och äta snart antar jag.

Har undrat vart min bankdosa har varit, samt några smycken, och en foundation.
Och tro det eller ej, jag hittade alltihopa efter lite letande!
Plus lite annat smått och gott.
Typ en full Goldwell Kerasilk ! Silkesserum till håret!
Så himla gött för en Mimmi Frank som är pank. Det rimmar omedvetet. Ganska tragiskt :).
Jag har lite allt möjligt lite överallt märker jag. Hittade 16 kr också. GÖTT.


Kanske inte är så konstigt att jag hittade det nu, jag har inte direkt letat ihjäl mig efter allt.
Men lite har jag letat.

Struntsamma, nu har jag hittat allt.
Och det är ju det som räknas. ;) .

Har inte packat klart, jag har väl mer lagt ut lite saker på lite olika ställen. Ganska smart faktiskt om jag får säga det själv. Imorgon på morgonen är det ju helt enkelt bara att springa förbi alla ställena och putta ner allt.
Så vart det löst liksom..

 

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0