Rat on a scooter

Hello!

Idag har varit en såndär dag då man fått mycket gjort.
Så att jag med gott samvete kan dricka mitt kaffe och vara stolt över mig själv!

Har hunnit med ett möte på arbetsförmedlingen, och ett bra samtal med en söt kusin.
Och fortsatt skriva på en låt som jag håller på litegrann med....
Vi får väl se hur det går med den.

Snart ska jag dammsuga vardagsrummet, och fixa lite.
Och sen skriva ner det jag ska ha med mig imorgon.
Egentligen är en lista inte speciellt nödvändig, jag skulle säga att det är 70% roligt och 30% nödvändigt.
Alltså gillar jag listor.

Följer dom inte alltid, blir aldrig som det står på listan.
Men en packningslista är kul haha.
yeah jag är väldigt normal märker jag.

Men allra först så ska jag kolla på Unga mödrar, vill återigen säga att det är nya norska avsnitt.
Jag är asnöjd.
haha.


Vill dela med mig utav en dråplig omgång av Rat on a scooter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0