Liten tillbakablick kanske vore härligt

Har haft en mysig kväll hemma hos S.
Med hans familj och lite släkt :) 


Nu varvar jag ner med lite tv, och ska väl sova strax.
 
Imorgon ska jag och min kära mamma kolla in lite skor.
Vet exakt vad jag vill ha för skor :) Alltså själva stilen.

Läser gamla inlägg ibland. Oj så intressant och givande vill jag säga.
Verkligen.
Kul också för den delen.


Läser om goa gamla Farmville, jag läser att jag har skrivit att jag inte ens gillar det längre men att jag måste skörda vindruvor för att dom är klara, och att jag behöver pengar... Känns som en evighet sen, känns om ett beroende som ligger långt bort dock.
Känns som att jag faktiskt har kommit över Farmville. Finns inget sug att spela det.
Jag ler lite och går vidare, ett jobbigt beroende med en liten gnutta kärlek kan man beskriva det som. Haha. herregud säger jag.
Vill ge ett utdrag från 18 oktober 2009:

Jag har börjat hata Farmville.
Hata är väl och ta i. Men jag ogillar det skarpt..
Ändå.. så sitter jag varje dag och planerar in när jag ska skörda, när jag ska plantera, när jag ska köpa hus.. ja allt såntdär.
Och det är en plåga att veta att så fort jag loggar in på Facebook, så måste jag direkt in och kolla till min farm, för att se så inget har ruttnat, eller kolla om mina djur behöver fixas med.
Jag kan lika gärna låta skiten bara förfalla, men jag gör inte det. Det har blivit ett beroende, ett beroende utan dess like.



Jag läser att jag har diskat jäkligt mycket , och att jag spiller ner mig själv mer än vad jag blöter ner disken.
Det är sant, jag gör det fortfarande. Vet inte hur allt vatten hamnar på mig själv. Blir bara så.

jag drog ett helt inlägg om Per-Erik Åberg, "väderPers" frisyr.. när han hade klippt sig.
Haha nödvändigt faktiskt.
Och bilden ovan är när jag själv drog en vild chansning och började på att klippa "pojkhår", som sedan blev ränder och tillslut helt avrakat, och som i nuläget är lite längre än på bilden. Jepp.




Jag har beskrivit mitt enorma, och då är jag seriös. Mitt enorma beroende av Harpanspelet på datorn.
Det simpla kortspelet Harpan.
Kom över det efter ett par månader, men det var tufft gott folk.
Dock hittade jag ju ett harpanspel till min iphone, så det vart ju kört.
Men det har jag också lyckats ta mig ur.
Så det är okej nu.
Det gick så långt när jag spelade det på datorn att jag började tvivla på lojaliteten i spelet, jag va supersäker på att det inte gick att vinna tre gånger i rad, då jag hela tiden alltid bara vann två gånger. haha tror jag iochförsig fortfarande.
 

Här är en närmare förklaring på mysteriet.




HÄR ÄR ETT UTDRAG FRÅN NOVEMBER 2009 och jag blir fasen rädd för mig själv för detta tänkte jag igår kväll, och detta snackade Simon och jag om idag:


Håkan håller mig vaken med lite Brännö Senerad och lite Hurricane Gilbert.
Det är riktigt gamla minnen det där, 15,16 år , och Håkan va allt.

Kanske inte alltid hade dom bästa minnena från Håkan-tiden, men jag ska skapa nya minnen till dom här låtarna har jag bestämt.
En gång Håkan, alltid Håkan , det är så det är.

Det är så jag säger det.



Med dom orden så avrundar jag detta nostalgiska lite halvtråkiga inlägget.
hejsvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0